Grattis Niclas!

Idag fyller min älskling år=) 21 blir du, din jävla gamling^^ Han har varit i Landskrona idag och köpt sig en bil, eller fick.. eller typ,betalade halva var, han och hans pappa? A jag vet i tusan, men nu kan ju han köra till mig iaf, nu när vi har flyttat hem till vardera päron! Innan Niclas kom hit nu ikväll, har jag hunnit :

- Sola, i detta sommarväder är det fan bud på att ligga i bikini!
- Gått på Outleten med mamma och pappa, sprang på Erika=)
- Slå in paket, köpa kladdkaka osv osv till Niclas lilla kalas!
- Städa i mitt rum för det såg ju ut som ett bombnedslag!
- Tack Sara för hjälpen med min blogg, dock inte riktigt klar än..

  


Som ni ser fick Niclas en ukulele av mig ;D Tror ni han är fejkglad???

Keep in touch folks=)


Saknar Casper så det gör ont, det gör Niclas också. Vi är fortfarande lika ledsna som vi var igår. Han var vår lilla ögonsten, och är fortfarande! Att ett husdjur kan betyda så mycket.. helt otrolig känsla.. R.I.P Casper !! <3

Kommentarer
Postat av: elin

hälsa grattis i efterskott från mig!

2009-04-27 @ 21:08:54
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0