Hujeda mig

Nu är både jag och Niclas helt svettiga och äckliga och utmattade.. låter som en riktig snuskhisoria , inte sant?? Men jag får lov att göra er besvikna.. ni har väl läst inlägget här under? Just det jaa, stäääda!! Guuud så tråkigt det är, särkilt när man inte ens har en radio att lyssna på eller att man inte får vara ute i det fina vädret.. Vi hann ju inte ens klart med allt^^ Men vi har ju hela dan imorgon på oss också, sen är det besiktning kl 14 på torsdag! Så det är filbunkelugnt:) Man är så där härligt torr och fnasig om händerna nu också, efter alla rengöringsmedel.. Man är ju inte skitig iaf, hahahahahha... Jag är så trött! Nu ska Niclas in i duschen, sen ska vi kolla på en film vi hyrt, nån skräckis såklart.. fast vi har alltid oturen att hyra dåliga.. så varför fortsätter vi.. kanske fortfarande hoppas?? Nog tjatat om det! Keep in touch folks, wish me luck with the cleaning!

Casper, jag saknar dig så mycket. Tänker på dig hela tiden, älskade katt <3

Kommentarer
Postat av: Sandysretro

Va roligt för dig! Det är du verkligen värd efter så här lång tid som du har stått ut!!!



Ja, jag läste det ='( Så himla orättvist!!! Stackars, stackars er..o stackars Casper! Det är klart att det känns förjävligt när man mister sitt husdjur..du behöver absolut inte "ursäkta" dig för att du är ledsen över det, det är klart man är =( Jag skulle vara förkrossad! Tänker på er..



Massa massa pussar på dig vännen

2009-04-29 @ 09:19:22
URL: http://www.sandysretro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0