Morsning!

Jag är skittrött idag, blev väl inte jättemycket dricka igår, men några cider och en jäkla massa mat (god mat!), och sen en massa chips på det också =P Kan ju inte bli bättre! Om ungefär en timme går min buss till Lessebo, där pappa hämtar upp mig, sen kör vi mot Emmaboda på kalajs! Niclas skulle antagligen komma en stund med, han bor ju ungefär 500 m från min gammelmoster, så det är bäst för honom att han gör det ;) Lite komiskt.. alla år jag har varit hos Mary, så har Niclas funnits i huset mitt över gräsplanen.. höhö!! Ne sminka sig klart va det ja...
 Keep in touch!

Kommentarer
Postat av: erika

Hej!

du jag har tappat alla nr i mobilen så du kan väl kanske höra av dig så kan vi ju kanske ses nån dag =) kram

2009-04-25 @ 17:08:44
Postat av: roxanna

värsta gulle historien sen för barnbarnen ;)

2009-04-25 @ 19:42:30
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0