Påsken!

Gårdagen började med att åka till mormor där en del av den tjocka släkten befann sig! Vi käkade en väldigt massa god påskmat (ägg) , och sen gjorde vi ett påskbål av typ gammalt påskris och granar osv=) Trevliiiigt! Vi fick även se vad vildsvinen har gjort med mormors stugas gräsmatta :S helt knas!





Jag stack ifrån mormor och släkten vid 5tiden, pappa skjutsade mig till Emmaboda, där jag åkte tåg in till Växjö=) Hos Emelie befann sig även Maja och Elin, vi spelade kubb och grillade lite innan Therese och Therese kom =P Förfestade och dansade lite, sen stack ni ver till Oléo=) Dansade som tusan, sen mitt i alltihop skar jag mig i fingret! Hade fastnat nån jäkla glasbit under skon som jag skulle ta bort! Blödde ganska mycket, och jag var fjantig och rädd^^ Vet dock inte hur det ser ut idag, har inte tagit bort plåstret! Men vi dansade på efteråt iaf, sen försvann typ alla kändes det som =P Men jag åkte nattbussen ändå hem, och vaknade idag vid 12 med lite huvudvärk! Tack för mig ;)

              
            
            
                                                                         PÅSKÄGGEN PÅ STORTORGET!!

Kommentarer
Postat av: älin

för i helvete vilket ös! jag hittade lite buddies sen, ni försvann också. :) men bra fst det var det! Tjohej!

puss:D

2009-04-12 @ 19:11:25
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0