så.trött.man.kan.vara

Jag är verkligen helt slut. Idag. Igen. Allting gick fel idag också.. hur mycket man än skrubbade så va det ändå lika skitigt.. och just när vi bara hade vardagsrummet och hallen kvar att dammsuga.. ja då ska jag välta ut hela jävla mopphinken med vatten i heeeeela hallen! Jag fick ju panik.. va tvungen att sätta mig ute i 5 sekunder och lugna ner mig. Sen va det bara att moppa upp allt vatten sen dammsuga osv.. Så nu är det klart! Ska bara in lite tidigare imorgon och kolla innan kl 14. Ni vet sånt tvångsbeteénde.. "Jag glömde väl inte stänga av spisen? Är allt rent nu? Glömde jag det å det å det...?" Sen efter besiktningen är det brännboll som gäller=) Skulle ju haft dans imorgon.. eller, den är inte inställd, men den blev bara förflyttad EN timme tidigare, vilken knappt gör någon skillnad alls, enligt mig eftersom det är valborg.. Att sluta med dansen kl 20.35 på valborg är för sent för min del så jag skippar nog den.. hade den varit vid 4 eller något hade det vart perfekt, men nehe.. Så jag säger godnatt redan nu till er! Ska packa lite tills imorgon om det blir att sova över hos någon eller åka hem, får se. Jag skriver nog ett litet onödigt inlägg imorgon också, innan besiktningen! Puss på er, trevlig onsdagskväll=)


Byxor över skjorta...                              ..eller skjorta över byxor?

Vilken tycker du ser bäst ut ? :) (ja, det är min far!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skjorta över, lätt ;D

2009-04-30 @ 00:05:52
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Anonym

byxor över skjorta dock inte byxorna sådär jäkla högt upp

2009-05-01 @ 19:44:40
Postat av: niki

skjorta över byxa

2009-05-04 @ 07:15:26
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0