Sooolen =D

Idag är det så underbart fint väder, och varmt! =D
Träffade Majsen en stund på staden, käkade lunch på Coretto, sen McFlurry på McDonalds=) Och sooolade, så varmt och skönt det är! Imorgon ska jag fan använda min vårjacka för 50kr jag köpte på Outleten för ett bra tag sen!
Niclas kommer väl hit inom en snar framtid, jag är förresten i lägenheten nu, stannar till söndag eller nått! Så jag hade alldeles för mycket packning med mig, för att gå på stan alltså! Alldeles lagom med packning om man tänker att jag ska vara här till söndag ;) Ne jag ska sätta mig ute nu, får passa på för tusan! 


            
                                         
            
                                              Jag "råkade" köpa två väskor =)

Kommentarer
Postat av: Sandysretro

Snygga väskor!! =P Vad gör Majsen nu för tiden då?? Förutom att dansa =)

2009-04-01 @ 23:08:54
URL: http://sandysretro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0