Torsdag

Hej alla! Idag är det härligt vårväder ännu en gång =) Det är bara så tråkigt att behöva njuta av att helt ensam.. Alla jobbar, eller är upptagna med annat. Ge mig ett jobb eller gör så att alla andra blir lediga denna fina dag!! Plus att min kamera har krånglat sig.. Fan! Skulle ta kort igår och så helt plötsligt bara dog den, med linsen UTE! Om det är batteriet brukar ju alltid linsen åka in innan den stängs av! Får se om den är helt pajad, då blir jag ledsen.. Ska försöka skrapa ihop lite lunch nu, om vi nu har något här i lägenheten.. Jag har nackspärr idag också, IGEN! ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kan vara att du har för svaga batteri till din kamera... Om du typ har Euroshopers/Ikeas eller några sånna billiga så kan kameran dampa. Pröva "riktiga" batterier, lite dyrare "Duracell". För att om du hade dåliga batteri kan dom sabba hela kameran, och den har inte kraft att dra in linsen ens.. Men byt batteri (om du hade dåliga) så ska det nog funka. Blev så för Annas kamera en gång så det är därför jag vet, eller ja, pröva det! :p

Förresten, har dom fortfarande geleormar på Kosta outlets godisaffär? :D

2009-04-02 @ 18:30:13
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0