Valborgsmässoafton

Idag gick jag upp redan vid 9.30.. väldigt tidigt för att vara mig ;) För tillfället mår jag lite illa, men jag gör det ibland på morrnarna.. är skitdålig på att äta frukost. Iaf, så här ser dagen ut!
Först och främst är det besiktning vid 14, och jag är skitnervös för jag vill verkligen slippa betala för nått.. den som uppfann elementen, eller snarare designen av elementen.. kan städa dom fanskapen själva! Det är så sjukt mycket damm emellan, och det var nästintill omöjligt att få bort.. Hade en sån där dammvippa men det hjälpte ju knappt.. Efter besiktningen, så ska vi nog på stan lite, sen vid 18.30 ska vi vara ett gäng som ska spela brännboll vid Strandbjörket=) Efter det blir det kanske grill och utgång.. beror helt och hållet på om jag får sova hos någon i stan eller så måste jag åka hem redan vid 21.50 :( Nej jag måste packa in för denna långa dag! Ha en bra Valborgsmässoafton alla!  Keep in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0