Wiiiie

Först och främst gott folk! Kolla Smålandsposten idag, för jag är meeeeeed!  Jättefina bilder, jag var uppe vid 9 idag bara för att åka ner och köpa tidningen hihi!

Åkte ner och trodde det skulle bli en drink på Lagerlunden, eftersom Cissi, Linnéa och Sophie hade varit på modellgrej på Stadshotellet!=) Dom fick gratisbiljetter till Grace, och fixade en till mig också så det vart ju kanon! Blev lite förfest till halv 1 sen gick vi ut och det var superkul med massa dans! Är så ledsen att jag inte kunde ta några bilder för min kamera är helt mongo för tillfället! Ska försöka fixa den när jag kommer hem, mamma får lämna in den!
Ikväll är det filmkväll på schemat, hoppas alla som vill komma får plats ;)
Pussen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0