Fredagsfest och lördagsfest!

Den här helgen är det fest båda dagarna=) Igår åkte jag in till stan och festade ännu en gång med Roxanna;) Hennes kompis Sanna kom också dit så.. Rosanna, Sanna och Roxanna.. Härlig förfest, inte sant! Jag dansade som en galning den här kvällen också, blev tom bjuden på en drink av en "äldre herre" .. kanske 40? Schyrre!! När jag kom hem inatt så gjorde jag varma mackor, och det var sååå gott! Somnade gott sen kan jag lova=)

Vaknade ungefär vid 12, och skulle upp och kolla på Cykeltävlingen som är i Kosta idag, nästan 400 cyklister skulle cykla 11/22 mil, genom alla glasrikena! Män i tighta cykelshorts.. mhm!^^ Köpte mig även ett par ursnygga stövlar, som jag ska ha till hösten, uppe på Outleten! Sen när vi gick hem hade dom någon slags utställning av papegojor, som man kunde prata med och klappa! Och när jag skulle klappa Selma, som hon hette, så flög hon på mitt bröst och bet sig fast!! Sen satte hon sig på axeln och började kela.. Haha, ganska mysigt faktiskt, väldigt lena fjädrar :P Nu sitter jag här, bakis och seg som satan.. Men ska snart hem till Simone och förfesta lite, vi ska göra Cosmopolitan-drinkar, sen ska vi in till stan och äta middag, sen vidare ut! Vi hoppas vi kommer in på Loft även om det är 23, man får väl snygga till sig, höhö (som om det skulle behövas.. ähum). Nej, nu ropar duschen! Have a najs lördagsevening! =)




Jag är medveten om att jag ser för jävlig ut på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0