It's just another rainy sunday afternoon

Det är ganska ovanligt att jag inte blir bakis så.. Gött!=) Är dock väldigt seg, men efter en lång dusch så piggnar jag nog till! Vi var som sagt ute och åt igår, på La Gondola! Dom har ingen spritlicens (ajjabajja) pga sitt skattefusk, antar jag? Men jag åt stolt min souvlaki och Simone åt sin fisk (i ett nötskal..)! Vi gick direkt till Sports efter det och drack lite, sen vidare till Loft! Där musiken verkligen var asdålig.. Plus att DJ:en skulle säga någonting mitt i låtarna hela tiden, sabbade ju stämmningen totalt.. Suck! Så vi var där till kl 1 sen gick vi till Sports igen :P Det vart en trevlig kväll, och jag var den enda som skulle till Kosta, med nattbussen! Så jag och busschauffören satt och lyssnade på HitFm Gold (den bästa radiokanalen, förresten!). Och så sov jag till kl 12 idag! Såå skönt=) Om två timmar ska jag till Hovmantorp, och så ska vi fota lite med Sophies kamera! Men vilka kläder ska jag ha med? Blir hela garderoben för mycket ? Näääe..






Lägg märke till leopardskorna på min tröja.. OCH på fötterna! Mhm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0