Askungesaga

När jag kom hem till Maja igår, skulle vi börja fixa oss! Jag hade med mig 2 olika tröjor, och kunde självklart inte bestämma mig.. Så jag tänkte prova skorna till och se vilket som passade bäst! Då märker jag att jag har tagit med mig EN sko.. EN jäkla sko!! Man har ju varit med om att man har glömt leg, eller drickan osv osv.. Men att man bara tar med sig EN sko! Hur ofta händer det?? Provade Majas skor hon hade hemma, men dem vart för små! Bortskämda Rosanna, fick sin kära far att skjutsa denna sko hem till Maja. Vi var hemma hos Elin och Martin och förfestade, sen ner till Oléo, där det var äckligt mkt folk! Dansade som en galning, sen McDonalds sen hem! Ikväll blir det jobb......

Kommentarer
Postat av: elin

Rosannananananana! Du glömde ditt nagellack här hos mig!

2009-12-26 @ 19:47:30
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: majjjjjjjja

Du glömde dina öronhängen hos mig!

2009-12-27 @ 20:46:18
Postat av: Rosanna såklart ;)

men glömde jag allting, överallt, hela tiden??

2009-12-27 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0