Nässpray-beroende och inväntar brorsbarn!

Hej söndag! Jag är skitförkyld.. Ont i halsen, snorig.. täppt! Sitter just nu och väntar på att min bror Josef ska komma med familj! Dem har firat jul hos Johannas föräldrar (Johanna=Josefs fru). Så hela familjen ska komma hit idag och stanna ett par dagar! :) Så än är inte julen slut för vår del, dem ska få julklappar idag nämligen! Sen ska jag jobba mellan 17-22.. och var det dött igår, kommer det vara ännu "döare" idag! Nu ska jag knarka some nässpray sen leka med busiga brorsbarn! Ha en äckligt trevlig söndag.


Alice vill vara precis som faster. Över 3 år sen, tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-27 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0