Bomull eller bly?

Vaknade idag vid 6.15 av att Niclas mobilalarm ringer.. och det blir högre och högre och HÖGRE!! Sen fick jag slå Niclas lite för att han ens skulle vakna och stänga av skiten ^^ Trevligt start på dan=P Niclas skulle jobba frukosten på stadshotellet.. och jag tyckte de va konstigt att dom inte hade ringt mig och frågat, eftersom jag jobbat där innan.. och Niclas har inte jobbat i frukosten alls, men dom sa att de va bäst att han kom istället för mig.. (?)..
När Niclas hade stuckit sov jag och Simone vidare, vaknade runt tio, och hon åkte vid 11. Jag käkade värsta frukosten, sen stack jag och tränade, tror jag har sträckt mitt lår, har skitont! När jag är påväg från träningen så ringer Emelie och frågar om vi ville hitta på något, med henne och Rasmus, why not? Kan ju alltid hoppas på Monopol, som förra gången ;) Precis nyduschad, ska fixa lite! Pussen&kramen


(överskriften har ingenting med nått att göra, tänkte på det där 1kilo bomull eller 1kilo bly innan^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0