Kickass cv!!

Sitter här och ha skrivit första sidan på mitt cv.. nu är det "Det personliga brevet" kvar.. va fan ska jag skriva ?? Skriver jag hur jag är som person kommer jag aldrig få jobb ^^ Ne nu ska vi vara positiva här, jag och Simone pratade lite om det igår, och jag ska väl skicka mitt cv till henne sen så kan hon kolla igenom det och skriva om hela, det låter asbra!! Plus att vi har tvätt nu, så har massa grejer i hjärnan att tänka på, jävla alfakassa med! Hur ska jag veta vad ett kassakort är osv osv! Därför ska jag hem på fredag och bara bli ompysslad av mor och far och få hjälp med den där alfamojsen! Ne, KICKASS cv va det ja, hör av mig sen.. eller jag vet inte! Kommer inte hända något särkilt idag iaf,förutom att jag ska ner och lämna mitt kickass cv.  Å träffa Roxanna en snabbis på stan . och kolla SATC boxen;) va ju en del iaf! men säger väl godnatt redan nu =) Pusspuss på alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0