Kycklingbaguette

Dan börjar med ett möte på Arbetsförmedlingen, vi var fyra pers, varav två Niclas :O ^^ Gubben där bjöd på kaffe, jag valde dock vatten. Efter det så stack jag och tränade, märkte att jag var seg och börjar bli förkyld ? Så jag tränade väldigt lite. När jag står och väntar på bussen så är det en konstig tjej som börjar prata med mig . "Undrar om bussen har gått och gömt sig, höhö.. Man vill ju hinna göra något innan det blir mörkt, hade varit bra att ha det där körkortet nu, fast det är ju bara 1 gång i veckan.. kanske inte värt det dåå? NU kom bussen höhö".. Okej???!!!   Träffade Maja, som däremot va väldigt sjuk:P eller har varit.. är fortfarande.. Mmm kycklingbaguette på Askelyckan, snacka lite skit, sen hem! NU har jag sååån rödaveckanvärk så jag vill bara lägga mig ner och sova. Men nej, jag ska sitta här och skriva, sen ska jag boka tvättid, sen ska vi laga mat, ingen vila här inte!


  • Ett jobb (kanske hinner med två??)
  • Pengar (får man av jobb!)
  • Fler växter än vi har nu
  • Vill ha kvar vår lägenheten, och slippa behöva flytta
  • Liiite snyggare kropp, är ju redan snygg men iaf!
  • Längre hår

Lite grejer jag vill ha bara, vill ni hjälpa mig??!=) PUSS


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0