Snööö

Vaknade vid sju av att jag var skitkissnödig, men ne jag ville somna om, och det gjorde jag! Sen vaknade jag nu runt halv elva.. då kunde jag inte hålla mig, lika bra kanske.. kan ju inte sova hur länge somhelst! Sen såg jag att daaaaaaaamn va mycket snö de va ute ! Vet inte om jag blir glad/ledsen/bryr mig inte.. men lite mysigt är det om man ändå inte ska göra något på hela dagen, as usual! eller jo jag ska dansa ikväll=) mihi, idag är Maja lärare ska bli skoj!!

Satt och kollade på "En himla många program" med Galenskaparna igår (För er som inte vet det!!!)
Kändes ju iiinte som samma sak när det inte är Simone, men jag försöker lära Niclas här nu vad som är min humor! Och han skrattade faktiskt ibland.. =) Ja dom är mina idoler dom, jag har ju faktiskt sett/träffat dom live, det var ett minne det, jag var pinsam men det vart det värt ! Jag ska göra lite frukost nu till min latmask och mig, blir det gamla vanliga.. ägg och musli. Hörs kanske sen.. Grejen är den att Niclas eller jag (?) har slarvat bort den där.. "dongeln".. till vårt mobila bredband så vi använder våra grannars bredband nu.. får hoppas dom inte upptäcker det höhö! Puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0