Trååååkigt

Jag vill ut och festa ju! Dricka lite, dansa lite.. :( Jag hatar att vara fattig! Det är inte kul alls.. Om jag nu får bidrag kommer det ju knappast gå till utekvällar och fina byxor som jag vill ha! Ne , kommer gå till hyra och mat.. suck! Jag sitter iaf och spelar Roller Coaster nu igen, fast på Niclas dator.. Det känns som datorn inte tycker om det spelet, för den hackar ganska mycket.. Ajja, jag sitter väl här till två inatt sen sover jag! Kul lördagkväll, folks! Vill ni göra mig glad så skicka ett sms =) Puss puss !!  Ps: Saknar dig också Matilda =) Och Amanda också måste jag säga, mina syskonkusiner , kram på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

SAKNAR DIG OCKSÅ!

2009-02-22 @ 15:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0