Trött idag!

Idag är jag jättetrött så kortar ner inlägget lite emot vad jag brukar göra. Steg upp 8.20 både jag och Niclas för båda två skulle på gruppmöte med arbetsförmedlingen.. tråkigt men nyttigt antar jag. Efter det lunchade vi, sen åkte Niclas hem och jag stack och träffade Simone, Maja och Elin! =) Fikade lite, sen gick alla åt seperata håll! Såg ett jobb på stan jag vill söka, vill vill vill! Men då måste jag skriva ett kickass cv och det orkar jag inte ikväll, utan vi ska tvätta imorgon, då gör jag det under tiden då, sen när tvätten är klar, DÅ sticker jag ner till stan och lämnar cv =) Najs va? Hörni, jag har kollat och det är ungefär 13-17 som kollar min blogg varje dag, kommentera för tusan!! Då blir jag gla´er! Pusspåalla

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

få vi hoppas att du är en jävel på att skriva cv så du får jobbet då hehe:P

2009-02-03 @ 18:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0