Bebis?

Haha skojar ju som vanlit med Niclas om att jag vill ha en bebis ;) Innerst inne vill jag självklart ha en, men jag förstår att det kanske inte är i bästa laget att bli på smällen, när man ska flytta hem och inget jobb! Men skit samma ^^ De va en reklam på teve så var det en kille som sa till en tjej att "Kan vi inte skaffa ett kärleksbarn?" Då sa jag samma till Niclas och då sa han att Casper är ju vårt kärleksbarn.. och det är ju faktiskt sant. Han är som min lilla bebis och han beter sig som en.. dock ser han inte ut som en men skit i det :P Ja vilka funderingar det finns.. Ska iväg och träna snart iaf.. känns skönt, har dock träningsvärk i magen sen i förgår , känns ju bra ! Ska käka nudlar sen iväg och träna.. muhaha!!
puss&kram! Imorrn börjar dansen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0