En helt vanlig torsdag

Simone, Sophie, Cissi och Linnea sov här inatt =) Simone hade jobbat och dom andra hade haft studentfest ;) Snäll som man är så erbjöd jag dom såklart att sova här! Får passa på nu innan lägenheten försvinner för oss:( Insåg igår att jag kommer sakna skitmycket att ligga bredvid Niclas när jag somnar och vaknar varje dag/natt !! <3  Dom åkte iaf vid nio idag på morgonen, och jag hade jättesvårt att somna så haft skitont i huvudet hela dagen!  

Tjejen som skulle kolla lägenheten (Johanna) vart här idag, jättetrevlig tjej som visade sig känna Madde från hovmantorp som jag känt från högstadiet :D . Hoppas hoppas det går att hon kan flytta in 1 mars :O håll tummarna **
 
Nu är vi skithungriga och ska laga fjärrilskotletter och pommes =) mmmm! Sen ska vi nog gååå ner till stan och lämna filmen vi hyrde för exakt en vecka sen.. aaah! Motion plus att vi sparar typ 24 kr sammanlagt på att inte ta bussen ^^
pusspåalla, idag är jag glad =) <3


Var tvungen att lägga ut lite bilder på Casper, han är så jävla rolig ibland ^^ Hur fan kan man sova såhär egentligen?

 


Kommentarer
Postat av: roxanna

haha vet du, dom satt på samma buss som mig inatt o snackade om vem som skulle sova vart ^^ en golvet, en soffan och en fåtöljen typ ^^ tyckte dom sa "Rosanna" eller "Roxanna", men iom du skrev att dom sov hos dig, så har de ju varit dom xD

2009-01-22 @ 23:31:24
Postat av: Anonym

2009-01-22 @ 23:31:36
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0