Liiiite stressad :)

Jaha, då sticker man till Göteborg imorgon, Simone , jag Sophie och Fanny =) Ska bli skojsigt, jag hoppas vi badar när vi kommer fram, Åh basta!! Sen ska vi ut på kvällen, festa länge inte som fjantiga Växjö! Sen hotellfrukost, mmm!! Sen gå på stan sen komma hem vid halv sju på lördag! Kommer vara skittrött, sen på söndag ska vi fira syrran som fyller år på onsdag (4 feb). Hon blir 29 lilla storasystern =) Jupp, och nu ska jag packa och äta, sen äta igen för dansen börjar idag :D yes!! Kommer nog inte skriva förrens på lördag kväll då och lägga ut lite bilder om hur det var :D alla mina trogna läsare.. (typ 10 st ^^ ) frukta inte, I'll be back!! Pusspusspusspuss&kram!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Vi väntar med spänning på att få läsa mer! Hoppas du har det skoj i Gbg gumman! KRAMAR

2009-01-31 @ 09:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0