Lill-lördag, utan fest



Fan va länge jag ska sova hela tiden, ställer klockan på typ 10 för att det är det senaste känner jag, men blir ändå halv elva elva, känner mig så lat :( Men idag ska jag iaf träna!! vet dock inte om jag ska köra styrka eller bara kondition.. suck. A imorrn kommer det hit en tjej iaf som ska kolla på lägenheten *hoppas hoppas* . Kanske kommer fler och kollar, men om det inte gör det ska vi försöka tvinga på henne att hyra den ^^ haha! Märkte ett märke i väggen i badrummet igår.. satan. Lär få betala för det.. det hände nog när Linnea råkade riva ner hela byrån i badrummet i lördags ^^ haha, ja sånt händer, hoppas bara det inte kostar för mycket!  Simone ska sova här inatt iaf, nästa helg är det Göteborg som gäller ;)
pusspusskramkram <3



Klockan är nu 23.35.. och jag har precis skickat in en anmälan till att bli hennesmodell.. Jag tror dom flesta vet det, eller a kanske inte alla som läser bloggen, men jag har alltid velat bli modell ju.. :$! Jag skulle älska uppmärksamheten, jag är en jäkla linslus, jag har hört att jag är fotogenisk. Jag har varit med i ett moderepotage i Smålandsposten, jag har varit modell för en kompis (Sandra <3) i hennes almenacka och jag gick mannekäng för en annan kompis! So what, det har väl alla gjort? Jag vet inte, jag vet bara att jag sååå gärna skulle vilja vara med på nått stort någon gång, jag vet att jag är för kort.. ynka 167, jag kan knappt gå i klackar, men hey jag KAN lära mig!! Och jag kanske skulle behöva träna lite.. Men jag står för vad jag vill!!!!!! Så snälla stå på min sida och stötta mig i det här! Pussochkram *



Kommentarer
Postat av: roxanna

Jag vill meee bli modell :D har hört att mtt ansikte är bra ^^ bra kinder eller vafan de va xD haha! VILL VILL! men, STÖTTAR!! :D <33333

2009-01-22 @ 12:53:38
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0