Söndagar är tråkiga

                   

Söndag morgon.. Jag blir alltid lika deprimerad på söndagar, innan va det ju alltid att på söndagar kan man vila inför måndagen då det är skola/jobb.. När man inte har något jobb, då är varenda jäkla dag som en söndag.. lika tråkig, lång och bara allmänt.. skit! Klättrar på väggarna.. plus att jag orkar inte flytta hem, kommer bara börja bråka med mamma som jag alltid gjorde innan när jag bodde hemma, och att det är 5 mil in till stan är inte heller så roligt.. Få försöka göra det bästa av det, hoppas innerligt att jag tar körkortet nu i februari.. Kan jag åtminstone låna bilen om jag vill till stan eller Niclas ! Ne, tråkiga söndagar ska man göra något åt, därför ska jag träna idag! Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De ser ut som att du har en helt gigantisk näsa på den svartvita :P.. Va tvungen att kolla din bildis för att se att du igentligen inte har de(för då hade ja itne vågat skriva detta ju), men de va inte så, utan de är bara på den bilden du har helt gigantisk näsa på ^^



Aldrig tänkt på de innan COOLT!



Fan va tråkiga våra programmeringsföreläsningar är :(

2009-01-27 @ 14:31:21
Postat av: Mattias

Oj.. glömde skriva namn ^^

Men man kan ju nästan anta på den extrem osammanhängande texten att de va min kommentar xD

När kommer du upp till sthlm och hälsa pådå?

de va denna helgen du skulle till gbg?

2009-01-27 @ 14:32:34
Postat av: Mattias

Coolt.. nu är mina kommentarer typ längre än ditt inlägg xD

2009-01-27 @ 14:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0