Tralala

Precis vart och klippt till luggen litegranna.. den va för lång, plus att den är sne men det är pga min jäkla snurr jag har i pannan, typiskt! Vart och kört lite med pappa nu också.. jag hatar övergångsställen! Gjorde samma tabbe nu igen och håller på att köra på folk, sen när jag väl stannar.. då ska dom där 8 människorna inte ens gå över vägen utan står där skitlänge och vänder sig om och går när jag stått stilla ett tag.. suck! Ska ner och träffa Simone snart också.. Känner mig så lat och tråkig idag.. :( Men snart Göteborg!! Goa Göteborg.. Fredagmoron sticker vi och kommer tillbax halv sju lördag kväll=) Vi ska gå på stan, festa och såklart bo på vandrarhem osv osv.. Sophie ville bada, de låter ju najs!! Ne jag ska nog byta kläder.. jag ser ut som en militär.. alltså gröna braller, ajja.. Puss&kram!

ps:Mattias.. jag har stor näsa i verkligeheten också.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0