Mot huvudstaden!

Vi vi ska till Stockholm, lalalalaaa.. Jag är så trött på Kosta (för tillfället, eller ..alltid?) Iaf, imorgon tar jag och Simone flyget (ja, flyget) till Stockholm! Ska bli så jäkla roligt.. Är fortfarande lite sjuk dock, lite feber och ont i halsen men jag hoppas det går över! Vi kommer fram till Simones brossas lägenhet som vi ska bo i (passa katten, plus lite till haha!) i Lidingöööö! =P Så imorgon gör vi nog inte så mycket, gör oss hemmastadda ungefär, sen på fredag är det Gröna lund 11-23 som gäller mmmmhm! Jag har inte tröttnat på Liseberg men kul med lite andra grejer, evigheter sen jag var på Gröna Lund! Jag ser fram emot Lustiga Huset, Kärlekstunneln och Insane;) Sen på lördag ska vi shoppa hela dagen lång, sen ut och partaja på kvällen! Sen söndag åker jag hem och mår (antagligen inte) bra på tåget/bussen hem! Nu är bara frågan hur jag ska få ner hela min garderob i min väska.. Har ni några förslag ni vill dela med er av?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0