regn,sol och moln?

Kan vädret bestämma sig? Antingen kan det regna utav satan i gatan, eller kan solen skina så man svettar ner sig! Ok? Kom hem från Emelie för en liten stund sen, vi har snackat en massa och vart ute och gått med lilla vovven=) Jag handlade två tröjor innan jag åkte upp till Emelie (oops). Imorrn börjar jag inte förrens vid 3.. lite tråkigt för jag har ingenting att göra varken ikväll eller imorgon, samtidigt som det är skönt att sova ut! Sen på lördag.. Vad fan händer då? Slutar kl 3 sen börjar jag inte förrens 3 på söndagen! Jag har fortfarande inte fattat om min släkting skulle komma till Småland.. Måste ju träffa henne isåfall=) *hoppashoppas* Byebye.

            


You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I’m going through is hurtful

Kommentarer
Postat av: lina

fin blogg. Gå in på www.linasess.blogspot.com och komentera!

2009-07-09 @ 22:18:49
Postat av: Elina

snygg blogg:)!

ställer en fråga på min blogg, klicka gärna in för att svara=)

2009-07-10 @ 21:00:58
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0