Alla som inte dansar är ...........!

Godmorgon=) Sov bara till halv elva idag, vilket jag tycker är helt okej för en "dagen-efter-dag". Dagen igår var händelserik! Vi kollade på balenmänniskorna först vid 6tiden. Cissi, Sophie och Linnéa va sååå vackra så=) Vi stack och festade lite senare, och lekte även dunkgömme, haha! Askul var det, jag var usel på att gömma mig bara! Maten var uuutsökt på Akropolis och alla åt tills dom var nästan lite för mätta;) Jag skrev även en jättefin vers till Maja, med hjälp av Simone:) Vi gick till Loft där det var helt smockat med folk. Vi kom in iaf, bra det!=) Sen dansade vi loss hela kvällen, och det var skitkul tycker jag allt=) Här kommer lite bilder från gårdagen!!! Enjoy=)



       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0