Kalmar

Idag har jag och Niclas vart I Kalmar och gått på stan :) Jag fick pengar av mamma för att handla lite sommarkläder ! Vi satt vid sjön en stund och stekte oss lite.. Det är så jäkla varmt ute! nu är det änteligen juni. Juli och augusti, ni är också välkomna:)                   




Lite kläder jag köpte=) Klänningen vet jag inte riktigt om jag ska behålla, och den gröna "grejen" köpte jag för Niclas tyckte den va cool och, jaa.. den va faktiskt väldigt bekväm och mysig ! Vad tycker ni?? Haha! :) Vi skulle även kolla en skämtpresent till Maja, så vi gick in i en porräffär! Hittade dock inget, billigt nog.. Men såg ett par skor som man fick stå på tå i, för dom var så höga! Helt sjukt. Sen satt vi som sagt vid sjön en stund också!

      

                                                       KEEP IN TOUCH



Kommentarer
Postat av: roxanna

vad är de för fel på den bruna om jag får fråga?! ;) Jag har ju den! Klart du ska ha den då med.. hahaha! den är skitsnygg! :D Älskar den! :D

2009-06-09 @ 17:17:13
URL: http://santorini.blogg.se/
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Gud vad jobbigt det måste vara att gå i så höga skor! Haha :)

2009-06-13 @ 22:45:17
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0