Myggsatan

Jag dödade 5 myggor inom loppet av 2 minuter igår innan jag skulle somna.. sen upp vid halv sju.. GÄSP! Men idag mådde jag bra på jobbet iaf, kändes bra! Men sen så (av någon anledning?) skulle jag egentligen jobba till fem idag, fast på mitt schema stod det två.. Då skulle jag gå efter chefens schema (eftersom han har semester), tydligen visste alla det utom jag? Jag kunde ju inte stanna till fem för mamma hade bokat guidad tur på hotellet.. Så, det var tur att Pernilla kunde ta min tid (tack). Dock kändes det väldigt dumt eftersom jag gick hem tidigare igår.. Idag vid kl3 iaf så var det guidad tur och jag säger bara WOW WOW och WOW! Satan va lyxigt, och inte minst snyggt allting var! Inomhuspoolen var skithäftig med glasskulpturerna i botten på bassängen, och bastu och pedikyr osv osv! Jäkla lyx alltså.. Tog tyvärr inte med mig kameran, så ni får väl boka en guidning ni också;) Usch va varmt det är.. kommer inte kunna sova inatt heller.. Tur jag börjar 12 imorrn, Soooova!!! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0