Satan..

Igårkväll åkte jag till Mattias, Sara vart också med! Vi kollade på film och spelade MarioCart (wooohoo), jag var apdålig! Åkte hem idag och dom följde mig till bussen.. Vilket kort inlägg det blev ^^ Har iaf köpt "Hundtricket" idag, som jag ska kolla ikväll! Alexander Skarsgård är ju faktiskt inte jätteful så det blir nog bra ^^ Ska snart käka tacos och en jäkla massa jordgubbar! Det låter väl inte så dumt..?      Jag erkänner.. jag är skitdeppig för tillfället.. orkar inte låtsas vara glad just nu. Keep in touch.

Vart förresten med på två bilder i torsdags! Jag fattar inte hur jag lyckas se så.. oförberedd ut, när det var jag som knackade fotografen på axeln oxh sa "Kom igen, ta kort på oooss!"  Sen var jag och Mattias med på två kort också, men dom fanns inte på hemsidan:(  Lägger upp en bild på han och Simone istället, naaaw!!! ;)

           

Kommentarer
Postat av: Joana

fin blogg =)

2009-06-14 @ 21:16:38
URL: http://joanaconstantin.blogg.se/
Postat av: roxanna

<3 :) det löser sig!

2009-06-14 @ 23:19:56
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0