Bax

Tillbaka efter en dag på stan. Gick runt i mina Converse och så helt plötsligt, från ingenstans, börjar det snöa så inutavhelvete! Jäkla skit att välja mina Converse just idag.. ajja ^^ Träffade Maja på Askelyckan, sen efter en stund så kom Mattias också=) Jag skulle ju upp och träna, och så TVINGADE Mattias mig att gå upp till i11 , för hans föräldrar va på Citygross, jaha då gjorde vi det. Sen så ringer hans föräldrar när vi är framme och sa att dom var i stan hahaha!!!
A har käkat sallad nu iaf, ska kolla på Den rätta för Rosing (töntigt, I know) sen Desperate Housewifes! Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Du, ta med Mattias så att han klipper sig, oki? :p Han måste det, haha, och gärna innan lördag! ;D

2009-03-10 @ 21:31:43
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0