Eslöv

Ska ju till bror min i helgen och hälsa på=) Så skulle Elina ringa och kolla om det vart okej att Niclas hängde med..
Enligt Elina blev samtalet ungefär såhär:

Elina: Jo vi undrade om det var okej att Niclas följde med i helgen också?
Josef: Alice, du vet ju att Rosanna och Elina kommer i helgen..?
Alice: Aah, hiihih!
J: Vet du vem som kommer mer?
A: Neee vem då??
J: Niclas!
A: AAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Jag älskar Niclas jag älskar Niclas.. lalalala
        Sen gick det en liten stund och Alice kom tillbaka
A: Pappa jag höll nästan på att bajsa på mig!
J: Men du kan väl inte sitta och bajsa på dig när Niclas kommer hit?
A: Nej pappa sluuuta..

För er som inte vet är Alice min brorsdotter som är 4 år, och störtförälskad i Niclas!
Får se hur denna helgen blir ;)


Här är en smygarbild på Alice när hon "kollar" in Niclas!
Första gången dom träffades i somras, kärlek vid
första ögonkastet? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0