Fullt upp

Idag har jag haft fullt upp, ja =) Träffade Maja och Simone vid 11tiden och fikade , gick på stan en sväng. Sen stack jag och tränade, sen efter det träffade jag Simone igen ;) Och så mötte vi Linnéa Cissi och Sophie en liten snabbis! Efter det åkte jag tillbaka till lägenheten, packade det sista sen skjutsade pappa hem mig och nu sitter jag här!! Ska kolla resor inför nästa vecka nu! Hoppas det finns billiga sista-minuten... Wish me luck!! Ska fixa med mitt rum det sista imorgon också, nu när jag tagit hem det mesta från lägenheten, dock lite tavlor kvar men dom får Niclas ha sålänge=)  pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ska du åka med? å var önskar du fara?

kram kram

2009-03-18 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0