Godmorgon!

Vaknade iåf vid 10 av att Niclas ringde =P Han skulle inte jobba idag, för han skar sig igår, så hade massa bandage och grejer så han kommer hit istället! Så går bussen vid 11.15 från stationen. Ringer Niclas vid 10 och säger att han missat bussen ner.. Men Niclas, den går ju om en timme.. aha, då får jag väl gå hem igen.. Haha!! =)

Jag har fått så jävlans mycket finnar sen ett tag tillbaka! ett tag hade jag fan fin hy, enligt mig själv, men du ploppar dom upp och ser för jävliga ut! Typiskt.. Ne jag ska plocka undan nu lite innan Niclas kommer hit =) Hejje !

Kommentarer
Postat av: Björn Svensson

Du har inte börjat äta något annorlunda eftersom du har börjat få finnar?



jag får finnar av choklad som fan, och fett mat^^



Stress ska tydligen ha en inverkan också!



Kläm dem bara inte!

2009-04-01 @ 00:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0