Nada snö=)

Så, gick in och skulle fixa  passet idag, och det gick skitfort :O Fick visa mitt leg, sa att jag hade växt fyra cm sen förra passet (163-->167^^) , och ta bild, och skriva min namnteckng, som jag fick skriva om en gång för att hon tyckte de såg ut att vara för få bokstäver första gången.. okej?? Klart om en vecka, och vi sticker antingen tisdag eller onsdag, så det blir precis haha! Pappa och jag har varit och ätit lunch, och snart ska jag träna, och pappa ska hem med Casper. Känner att han behöver komma ut lite, springa runt. Är så synd om honom instängd i lägenheten :( Jag är i lägenheten med Niclas nu till onsdag, sen ska jag hem och fortsätta fixa med mitt rum! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0