Rumpa

Då var man klar hos magdoktorn då ja.. Fy fan va äckligt det var att ta det där lavemanget idag, det var nog det grisigaste jag gjort.. usch, går inte in närmare på det, tror jag inte någon vill^^ Sen bar det av till läkaren, och.. det gjorde absolut inte ont men det kändes som jag skulle skita på mig hela tiden när hon stoppade upp ett rör och sprutade in massa luft.. Kände mig ganska uppsvälld sen, haha! Sen vi tog blodprover för gluten och sånt också.. Men hon trodde jag var väldigt känslig mot laktos,(tog prov för det för ett par år sen, då sa dom att jag var LITE laktosintolerant...) och att jag kanske även har IBS, överkänslig mage med andra ord. Ska undvika "skräpmat" och fibrer, och ja laktos då förstås, därför åkte vi direkt till Maxi efteråt och nu är jag ett laktosfri freak, har en egen hylla i kylskåpet tom. Ikväll kommer både Simone och Emelie hit, vi får se vad vi hittar på! Niclas åker hem till Emmaboda över helgen, hoppas jag inte blir alltför ensam.. Tjo =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm, men vahetere, du var väl lite laktos innan också va? Men skänt att du fick reda på varför du hade ont! And welcome in to the allergic club! ;D

2009-03-06 @ 17:18:25
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: gös

fy fan låter inte som någon rolig dag de hehe, men du fick tydligen dom svar du var ute efter elr? liten tröst. :P

2009-03-07 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0