Våffeldagen, lite för sent!

Var på Konsum idag, för jag har pratat med chefen där om sommarjobb! Han pratade väldigt osammanhängande och jag fattade inte hälften, men ska dit på onsdag igen och kolla läget.. Jag hoppas fan att det går vägen, jag får panik om jag inte hittar något sommarjobb! Har städat och varit ute med Casper lite nu också.. Niclas ringde och sa att han skulle till vårdcentralen för han hade skart sig på tummen, och det ville inte sluta blöda ?
Käkade våfflor precis nu med, med sylt och en jäkla massa socker! Dock ingen grädde, för den laktosfria gick inte att vispa ???! A det var min händelserika dag! Hejje =)

Kommentarer
Postat av: Sandy likes retro

Håller tummarna för dig med jobbet! Hoppas verkligen du får det =)

Fan va skumt att det inte går att vispa laktosfri grädde! haha =P Du får äta laktosfri glass till istället =) det är supergott med glass, våfflor och sylt! yummie

2009-03-31 @ 08:58:14
URL: http://sandysretro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0