Andy's Lekland

Idag har det varit en himla massa bus på schemat! Alltså, Andy's Lekland.. Jag tror både jag och Niclas hade lika roligt som Isak och Alice, haha! Elina (syrran) var ju livrädd för rutschkanorna och varken mamma eller pappa kunde åka något! Dagen visar jag helt enkelt i bilder;) Det blir enklast så=)

          

          

          

          
                           Alice köpte ett rosa paraply som hon "alltid velat ha"   =D

Jag är helt svettig och snurrig nu efter 3 timmars lek, men fan va kul det är !Ikväll ska vi äta grillat, och käka en massa chips, inte mig emot=) Imorgon ska man upp tidigt, sen är det DANSUPPVISNING! Jag är skitnervös.. hihi!! Ha det fint nu, wish me luck!

 Keep in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0