Blek? Jo, tack jag vet!

Jaha, det första mormor säger är att "Ja, sätt dig i solen nu, du behöver lite färg!" .. Kanske ska berätta hur dagen var innan dess? Vaknade vid elva, för jag är så trött och förkyld (fortfarande). Solade mig en stund, sen gick jag till Konsum och skulle fylla i min tid som jag jobbade igår. Vilket hon redan hade gjort. Jaha. Då gick jag tillbaka till pappa som satt och sålde lotter! Hälsade på Erika också, hon sålde glass! Mumms. Vi åkte direkt till mormor när pappa bytte med sin bror, vid lotterna. Och då kom denna härliga kommentar, som jag tolkar som, BLEK! Jo jag vet att jag är blek, jag har solat ungefär 4 ggr denna veckan när det varit varmt. Blä! Jajja, skit i det!
 Ikväll var det först meningen att kolla bio och sen kanske gå ut, men det blev inte av. Sen frågade Emelie om jag ville hänga med på Vår Stad i Växjö! Hade varit skitkul, men kom på att jag inte har så mycket pengar..:( Man ska ju tänka på en present till Maja också som fyller 20 år på fredag, wohooo!!! PARTAJ! Oj det blev mycket text om ingenting märkte jag nu.. Vi ska väl äta snart tror jag. Ha det gött =)     Keep in touch

Kommentarer
Postat av: Alician

Hatar den typen av kommentarer!



Kolla gärna in min miljöblogg! http://ladygreen.blogg.se

2009-05-30 @ 17:46:25
URL: http://ladygreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0