Blixt och dunder..

...är det inte! Men man kan hoppas:D det har mullrat lite grann här! jag ääälskar när det åskar, det är så jäkla mysigt! Särkilt nu när jag är hos Niclas, då kan vi ligga och kolla på film i hans bärbara dvd, och mysa lite, med ostbågar (skitsugen på det nu...)! Har även hjälpt Maje (min gammelmoster som bor ett par hundra m från Niclas) att handla lite idag också:) Och nu är Niclas och styrketränar och jag.. gör inte det.. That time of the week, och hatar att träna in public då! fjant..Och så lämnar han en öppen chipspåse i sitt rum.. Hallå? den kommer ju ta slut! skyll dig själv... Iaf, jag önskar mig ostbågar (även om jag ätit chips...), åska och mys ikväll.. kan jag få det?

Keep in touch!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej hej, hur går det med att jobba på coop (konsum) va det nu heter där ute:P

2009-05-12 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0