I'm singing in the rain

Hejhopp! Nu regnar det för tusan, och jag tycker det är skitmysigt=) Idag har jag vart i stan och träffat Simone. Var tvungen att handla lite kläder till dansuppvisningen, (som är på lördag, aaaah!) och hon ville ju att vi skulle ha paljettlinne.. eller, det var inget måste men det skulle vara partaj och så,men jag hittade inget jag verkligen ville ha, och vill inte lägga ut 200kr på nått jag aldrig använder igen, så får ta något färglatt jag redan har i garderoben=P Köpte ett par stora svarta byxor iaf, som jag tyckte var jättensnygga! Sen har jag sett ett par snygga sneakers på Outleten som jag blev lite sugen på...Pappa har en rabattkupong på 200 så då blir dom billiga! Nej nu ska jag mysa med Niclas=) Keep in touch

    
          Imorgon kommer sopgubbarna och hämtar vår gamla tvättmaskin!
                               Och även våra gamla, gamla, GAMLA datorer =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne lite olika... ja jag läste det,vad roligt för dig:) jag bor hemma i skruv igen jueeee=)

2009-05-19 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0