Life on earth?

Kahblä vad jag luktar illa! Även fast jag bara dansat dansen 3 ggr idag, plus uppvärming så är jag jättesvettig! Men ack så kul det har varit=) Jag hade ett däng av feber där ett tag! Tog en tablett och drack en massa powerdrinkar sen mådde jag bra en stund, men nu mår jag sådär igen :/  Mamma, pappa, Elina, Josef, Johanna, Alice, Isak, Niclas och Simone var och kollade=) Elina tog en massa bilder, dock blev dom flesta suddiga, men det är ju tecken på rörlighet iaf ;) Enjoy, för er som missade showen!

 
 Fina diadem publiken fick ha, dom vart ju aliens!(Mamma och pappa)
       Och vi dansare skulle visa hur befolkingen på jorden beter sig!

 
  Sketacool dans med kockar och servitriser;) Maja och Elin var med!
                            Lika grymma som vanligt;)


Kolla in den rumpan!! Ser dock ut som att själva rumpan syns, men det
        är linnet, bara så ni vet:) Shake that ass, mmmmmhm!!




                                                Tema: FEST!
      

       Som sagt, suddiga bilder men ändå lite coola tycker jag allt=)
       NU ska jag lägga mig! Åh så skönt det ska bli. Puss&Kram
                                    
      För er som inte har hajat.. jag är i röd tröja;) hahaha!!!
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smexigt som fan ju :D haha!

You go girl ;)

/Timothy :D

2009-05-24 @ 01:16:48
Postat av: elin

Oh yeah shake that ass!! förbannat rolig helg! :D

2009-05-27 @ 14:50:05
URL: http://elinhartonene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0