Sminkpartaj

Jag är svintrött! Dagen börjar med att gå upp kl 8, hallå kl 8! Jag är van vid att sova till 11 för fasen xD Iaf, och så hände (blablabla), sen innan jag skulle träffa Maja, så hade jag så dyngsura fötter och skor, så jag var tvungen att gå in på stationens toa och försöka torka till mig! Sen vid tolv så träffade jag Majsen=) Simone skulle kommit då med men först missar hon tåget (från Nybro), sen va det andra tåget försentat, (SJ!), så hon kom vid halv två! Gick en runda på stan, sen skulle Maja till dansen och jag och Simone fastnade inne på Din Sko, och ville ha NÄSTAN alla skor i hela affären! Fanns ett par som var hiskeligt fula! Jag köpte ett par vanliga röda sneakers typ, jättesöta :) efter detta så stack jag hem till Linnéa där det skulle vara sminkparty, askul! Få massa bra tips osv, jag sminkar ju mig skitlite och tråkigt ^^ Sen var det marängswish på det (stavning?)! Jättekanonas och lång, trevlig dag! Nu ska jag fanimig kolla film/somna i soffan.

  
  Torka skor och strumpor på toan!          Rent på golvet? Not a chance!


Helt omöjliga klackar...                            ... för mig!


Skor nummer 1: Dom fulaste skorna jag någonsin sett, fy fan!
Skor nummer 2&3: Skitsnygga neonrosa + härligt somriga=)
Skor nummer 4: Häftiga platta leopardskor som jag diggade satan!

Det blir bara egobilder från sminkningen, vilket jag inte får så bra bild på
iaf:( Blir antingen för stark blixt, eller så blir bilderna gula!
Lite coolt med olika nyanser kanske;) jäkla lampa och kamera!
Ögonskuggan syns inte så mycket heller, skitsynd, megasnygg sminkning!
Men fick en kanonashy, askalajs=)


  
  Thank you for a lovely day and evening! Keep in touuouououch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0