Sooola

Så, nu orkar jag inte sola mer! När det är så ljust så ser man alla sina celluliter och då får man ingen lust längre. Kanske bara är jag haha! Har ätit "frukost" också.. pyttipanna, mumma! Nej, nu kommer fler bilder från gårdagen=)



  
  Ja, så här kan det se ut när man firar Valborg med massa dansare ;)

Så, här vart lite bilder dåja=) Jag är lite bakis idag, och har även ångest över ingenting, som vanligt med andra ord^^ Brukar bli så dan efter jag druckit, utan någon anledning alls, bakis eller inte.. Alltid alltid ångest! Fråga mig inte varför. Ikväll händer inte ett skit, jag ska bara vara hemma. Det ska bli ganska skönt! Ha en kanonas fredagskväll och 1 maj .

Keep in touch

Kommentarer
Postat av: elin

För jävvla trevligt må jag säga :D

2009-05-01 @ 18:43:41
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0