ÅÄÖ

Har packat om min väska idag. Igen. Jag tror jag får nöja mig med vad som finns där i faktiskt.. ja så får det bli!! Imorgon vid kl 7 cirkus, så kör bilen mot Göteborg flyplats, och sen vidare till Egypten kl 10 tror jag det var! Kommer bli så himla skönt med sol, jag behöver det! Mina bleka ben behöver det, min själ behöver värme!! Kommer bli underbart=) Har ju världens bästa syster med mig också ( ja jag bredde på ett lager smör där!!) Och eftersom Egypten inte har ÅÄÖ på sina tangentbord, alltså inte i sitt språk med andra ord.. så... ÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖ!! Så.. nu klarar jag mig nog tills nästa vecka!!!
Byebye, kommer blogga från något litet internetcafé=)

"Har ni sett min man? Liten... beige?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0