Första advent..

..och ingen julkänsla över huvudtaget! Kanske är lite för tidigt för det ändå? Ska iväg och käka julbord kl 14 sen iaf=) Med mamma, pappa och mormor! Och innan dess hade jag tänkt att vara hundvakt, mhm! Är ett lite äldre par som säljer sina hemmagjorda saker uppe på julmarknaden som jag lärt känna under förra sommaren, när jag jobbade på cafeét! Och dom har två små jääävligt söta hundar, Casper och Jesper, som jag så gärna får passa när jag vill!! Så det ska jag göra idag;) sen efter julbordet ska jag jobba mellan 17-22 på Konsum, samma tider som igår! Ska stänga med chefens dotter ikväll! Aldrig träffat människan, men det blir säkert skitbra! Spännande med nytt folk=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0