I'm singing in the snow



Ja det är ju inte mycket snö att hurra för direkt.. Men iaf! Jag orkar inte med mer kyla nu, än det redan är.. Jag frös ju som ett as igår, och då var det ingen snö! Ska det behöva blåsa OCH snöa samtidigt, kommer jag bli som en isglass, bara av att gå och hämta posten.. Äh! Ska det snöa kan det väl vara skitmycket snö så man kan åka pulka åtminstone, så kom igen.. Snöa på mer!! Nu ska jag kolla ännu en disneyfilm, jag undrar vilken det blir idag? Ska iväg och träna med Erika ikväll sen också=) Have a nice day!

"Hur kan du vara så säker på att jag är jag, och inte du? Och att du är du och inte jag? Och att vi är vi och inte varandra?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0