Lördagen!

Det blev som sagt utgång igår=) Väldigt lugn för min del, jag drack väl ett halvt glas vin (wawawiwa). Jag gillar ju vanligtvis inte vin, men det här vinet var helt okej! Det var jag och tre J! Josefine, Jenny och Joanna!;) Vi var hemma hos Joanna, och förfestade lite. Spelade ett spel där man skulle förklara ord med synonymer, och man fick inte gestikulera som alla gjorde iaf, (jag)! Vi åkte taxi ner till Oleo, där det först var hur lite folk som helst och bara allmänt.. konstigt? Konstiga människor, konstig.. Sen bara pangboomkrasch eller nått så var det smooockat med folk (på lilla dansgolvet) och knappt något på det stora! Haha helt sinnes, men det var kul=) Pics coming up!


Joanna Josefine och Jenny!



Träffade Roxanna, och Sanna med sin pojkvän Jonas =)


Som sagt, lilla dansgolvet. Fick knappt plats! Stod utanför, vid baren!

"Åk med tunnelbana!"


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? / fröken bitterfitta

2009-11-01 @ 14:10:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg header mD

2009-11-01 @ 20:55:50
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0