Monday it is

Jag känner fortfarande som i förra inlägget, fast jag har inte tänkt på det på hela dagen! Var på Arbetsförm. idag på morgonen.. hände inte så mkt, han sa att jag skulle satsa på att söka jobb som en galning nästa år, då dem flesta 40talisterna går i pension, och då lär det finnas mycket jobb! Hejja! Efter detta var det meningen att jag skulle in och träffa fina Josefine i stan, kl halv ett ungefär! Så jag stannar kvar i Lessebo och väntar på bussen! Strax innan bussen går säger Josefine att hon inte kunde komma in redan då.. Hon kan inte komma förrens vid 16.45! Kaahblä, då ska jag alltså gå på stan själv i 4 timmar, hade ingen chans (eller lust och mening att åka hem emellan!) Så jag traskade runt.. köpte trosor och böcker! Härlig blandning..:P Hade street sen också, alltid så himla roliga lektioner! Maja agerade fotograf idag, hon vart sjuk och satt brevé!


DagensOutfit med nya converse!       Plus en tröja med stooor luva!:)


En Linnea, en Anna, en Josefine och en Rosanna närmast kameran!






Kommentarer
Postat av: elin

Ni hade svettats lite dåligt idag tycker jag! Mina elever tyckte det var ovanligt svalt och väldoftande i salen när de kom in jämfört med hur det brukar vara, haha :D fyyeee

2009-11-30 @ 23:42:30
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0